نی نی دانلودنی نی دانلود، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿◠‿◠نی نی دانلود✿◠‿◠

دانلود کاملترین مجموعه های آموزشی برای کودکان + آموزش زبان کودکان

1391/5/18 19:54
نویسنده : مامانی
2,272 بازدید
اشتراک گذاری

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-02/42062.jpg

 کاملترین و جامع ترین مجموعه ی آموزش برای کودکان - ( جمع آوری شده توسط وطن دانلود )

(بخش ویژه وطن دانلود)
 

مجموعه ای بی نظیربهترین محصولات بازار را ما در اینجا جمع اوری کردیم و با ارائه رایگان این مجموعه قصد داریم که فرهنگ و بالندگی همه کودکان جامعه مان یکسان پیشرفت کند. حدود 20 گیگابایت آموزش های مختلف برای کودکان  با امکان خرید پستی برای دوستانی که امکان دانلود را ندارند .

 


این مجموعه شامل

 بهترین مجموعه فیلمهای آموزشی برای کودکان 3 ماهه تا 3 ساله Baby Einstein 26 DVD

 مجموعه آموزشي كودك شما مي تواند بخواند

آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان Tell Me More English for Kids

قصه های سرگرم کننده کودکان برای آموزش زود هنگام مهارت های حرکتی و رشد هوش کودک

مجوعه کتاب صوتی به صورت تعاملی برای افزایش مهارت های فرزندانتان

نرم افزار دفترچه خاطرات کودک با Baby Diary v2.6

ویدئو آموزشی یوگا برای کودکان-Yoga for children

 

 

 

 


 

 

تشریح کامل مجموعه ها:

 

 بهترین مجموعه فیلمهای آموزشی برای کودکان 3 ماهه تا 3 ساله Baby Einstein 26 DVD

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-02/42062.jpg

 

 

اگر در منزل کودک بین 3 ماه تا 3 سال دارید و به دنبال یک مجموعه آموزشی سالم و با کیفیت که محصول بیش از 10 سال تلاش روانشناسان کودک در این عرصه بوده است.ما به شما این مجموعه را پیشنهاد می کنیم.

همین طور که از نام این مجموعه پیداست تلاش بر این است که از کودک شما در این سنین یک انیشتین ساخته شود. توانایی های فکری و بالقوه در او شکوفا شود و کمی هم به پدر و مادر خود در نگهداری او کمک کند.

برای یک کودک حدود 1 ساله معمولا تلویزیون هنوز جذابیت خاصی ندارد چون تصاویر آن پیچیده بوده و دارای سرعت تغییر زیاد است. اما می توانید این مجموعه را روی او تست کنید تا ببیند با چه جذابیت تعجب برانگیزی تصاویر او را آرام بر روی صندلی نشانده و توانایی های فکری و جسمی او را بارور می کند. البته مشخص است که کودک در چنین سنینی باید تحرک داشته باشد که این نیاز در زمان و مکان مناسب خود باید توسط والدین ارضا شود اما در صورت کمبود امکانات و وقت والدین این مجموعه می تواند در پرورش صحیح کودک موثر واقع شود.

شرکت Baby Einstein محصولات متنوعی را جهت کودکان در سنین مختلف ارائه کرده است که از آن جمله می توان به DVD های فیلم و CD های صوتی و کتاب و اسباب بازی و ... اشاره کرد. ما در این مجموعه به عنوان آغاز فیلمهای آن را ارائه کرده ایم.

 

 

 مجموعه آموزشي كودك شما مي تواند بخواند

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-12/your-baby-can-read.jpg

 

این برنامه تحولی در زمینه آموزش زود هنگام انگلیسی برای کودکان است. این متد کودکان را از دوران طفولیت به فراگیری همزمان کلمات نوشته شده و بیان و تلفظ صحیح آنها تشویق می کند. تحقیقات نشان داده اند که فراگیری توانایی خواندن در سنین پایین موجب افزایش اعتماد به نفس و تقویت قدرت یادگیری کودکان در مدرسه می شود.در این مجموعه سعی گردیده به صورت ویژوال و با بکار گیری تصاویر ویدئویی جذاب خواندن کلمات انگلیسی را به کودکان بیاموزد.استفاده از این مجموعه برای اطفال 3 ماهه به بعد میسر می باشد. مجموعه به زبان انگلیسی میباشد لطفآ هنگام خرید به دقت مطالعه کنید

راه جذاب و تعاملی کمک به فرزندتان برای کشف دنیای لغات...

 این ممکن است سوال درستی باشد که... چرا والدین باید یادگیری فرزندشان را به تاخیر بیندازند .وقتی بهترین زمان یادگیری زبان در خردسالی است؟مغز یک کودک با سرعت شگفت انگیزی پرورش پیدا می کند.نزدیک به 90% در طول 5 سال اول زندگی! بهترین و راحت ترین زمان برای یادگیری زبان در طول سالهای خردسالی و نوباوه گی.زمانیکه مغز در حال ساخت هزاران سیناپس و ارتباط است ، به کودک اجازه می دهد نوشتن و تلفظ یک لغت را با هم یاد بگیرد.تصور کنید که میتوانید ابزار اولیه یک ارتباط مفید و موثر در زندگی ، افزایش ظرفیت یادگیری و یک شخصیت احساسی را به کودکتان بدهید.

 دکتر تیتزر معتقد است شروع مهارت خواندن در مدرسه برای کودک بسیار دیر است .و مفیدترین زمان طبیعی برای یادگیری زبان تقریبا از زمان تولد تا 4 سالگی است.در طول این دوره یادگیری یک زبان به هر شکل، شامل تلفظ ،شنیدن و نوشتن برای کودک بسیار ساده تر است.کودکی که زودتر شروع کند بهتر می خواند و از یادگیری لذت بیشتر می برد.مطالعات ثابت کرده اند که کودکی که خواندن را زودتر شروع می کند، در مدرسه و بعدها در زندگی وظایفش را بهتر انجام می دهد ، اعتماد به نفس بیشتری دارد و از ماندن در مدرسه لذت بیشتری می برد.

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-12/79300299.jpg

 

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان Tell Me More English for Kids

مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان Tell Me More English for Kids یکی از برترین و پرفروشترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی منحصر کودکان می باشد که بر پایه اشکال، فیلم های آموزشی، انیمیشن ها و کارتون های بسیار زیبا و دوست داشتنی با استفاده از شخصیتهای کارتونی محبوب، تکنیک روان شناسی رنگ ها، بازی ها و سرگرمی های آموزشی طراحی شده است. این مجموعه آموزشی برای تمامی کودکان از سنین 3 تا 15 سال قابل استفاده است، با این مجموعه کودک شما به تماشای کارتون های زیبا و معروف می نشیند و طبق آخرین استاندارد های بین المللی زبان انگلیسی را فرا می گیرد.

یکی از برترین ویژگیهای این مجموعه که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان پوئن بسیار مثبت در نظر گرفته اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسی است چرا که کودک و نوجوان به هیچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و از مشاهده فیلم ها و کارتون های آموزشی زیبا و دوست داشتنی لذت برده و زبان انگلیسی را فرا می گیرد !

این محصول ارزشمند که همراه با خود 300 ساعت آموزش زبان و سرگرمی را برای کودکان شما به ارمغان می آورد، در قالب پکیجی کامل برای کودکان 4 الی 12 سال منتشر شده است که برای اولین بار تکنولوژی تشخیص صدا و تلفظ کودکان یا همان Speech Recognition را برای یادگیری زبان کودکان به ارمغان آورده است.

 ویژگیهای این مجموعه آموزشی به طور خلاصه:

 ویژگی منحصر به فرد و انحصاری تشخیص صدا و تلفظ Speech Recognition این نرم افزار که کودک از طریق میکروفون با نرم افزار کلمات را تکرار می کند و نرم افزار اشکالاتش را تصحیح و به او گوش زد می کند !
- بیش از 840 بازی و سرگرمی آموزشی زبان در 15 دسته مختلف که به کاربرد لغات به صورت عملی در جملات بسیار کمک می کند.
- تمرین مهارت های ویژه نوشتن برای کودکان 9 - 12 سال ( بازی پازل و معما، حل جدول، تمرین املا و دیکته و دهها تمرین و بازی آموزش دیگر.. )
- ساختن یک شخصیت در ابتدای کاربا نرم افزار با نام، چهره ، لباس و دیگر مشخصات فرزند شما و سپری کردن مراحل آموزشی در محیط مجازی با مشخصات شخصی خود !
- دو شخصیت دوست داشتنی پروفسور و طوطی در مراحل بازی آموزگار و راهنمای کودک شما هستند !
- تمرین عالی یادگیری لغات، تلفظ، و حتی املا و گرامر برای تمامی کودکان در محیطی کاملا کودک پسند.

 این مجموعه با استفاده از آخرین اصول روانشناسی کودکان طراحی و ارائه گردیده و جهت پخش در موسسات و کلاسهای آموزش زبان سطح کودکان بسیار مناسب و عالی می باشد.

 

قصه های سرگرم کننده کودکان برای آموزش زود هنگام مهارت های حرکتی و رشد هوش کودک:

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-01/df195916.jpg

 

آموزش تعاملی اشعار و بازی های کودکانه

قصه های سرگرم کننده کودکان برای آموزش زود هنگام مهارت های حرکتی و رشد هوش کودک ، کشف جهان اطراف با آواز خواندن تعاملی

ديدن رشد و تكامل فرزند دلبندتان و شروع به كشف دنياي اطراف و واكنش به آن، بدون شك يكي از جادويي ترين لحظات و هيجان انگيز ترين تجربه شما والدين عزيز است.
Baby Boost مجموعه برنامه هاي Interactive اي هسنتد، كه توسط كارشناسان و متخصصان رشد كودك ساخته شده اند. و ذهن كودك را تحريك كرده و باعث ميشوند كه وي در كشف دنياي جديد اطرافش سهم فعال تري داشته باشد.
Baby Boost اين امكان را فراهم ميكند كه كودك شما فعالانه درباره دنياي اشياء، اعداد، زبان و حتي فيزيك بصورت Interactive آموزش ببيند. و به شكل موثري والدين و كودك را تشويق ميكند كه با يكديگر تعامل داشته باشند و پيش بيني كنند كه چه اتفاقي قرار است روي صفحه تلويزيون ظاهر شود و برتغييرات ماهرانه اي كه در صدا ها و تصاوير به وجود ميايد تمركز كنند.

 

 مجموعه کتاب صوتی به صورت تعاملی برای افزایش مهارت های فرزندانتان

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/8-29/reader10.jpg


 

این مجموعه حاوی 26 کتاب داستانی برای کودکان شما است که درک مطلب و افزایش اعتماد به نفس خواندن و نوشتن را برای کودکانتان به همراه دارد.این مجموعه حاوی انیمیشن های تعاملی می باشد که لذت کار کردن بیشتر را به کودکانتان می دهد.

علاوه بر کتاب های داستانی شامل بازي و آموزش مهارتهاي كودكانه . انواع بازي و آموزش رياضي . زبان . مهارتهاي فكري . هنري و علمي نیز می باشد.

 

 نرم افزار دفترچه خاطرات کودک با Baby Diary v2.6

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-7/Baby_Diary_2_5_Build_563.jpg


امروز نرم افزار پرکاربرد و البته خوبی را برای پدر و مادرهای گرامی تهیه کرده ام.شما با این نرم افزار نقاط حساس زندگی نوزاد خود را ثبت کرده و در اینترنت انتشار می دهید. شما می توانید آلبوم های چند رسانه ای رشد قبل از تولد نوزاد تهیه کنید.ه این آلبوم ها قابلیت ضبط صدا را نیز دارا می باشد.شما می توانید خیلی سریع یک وبلاگ بسازیدو عکس های کودک خود را در آن سازماندهی کنید.می توانید برنامه غذایی و بهداشتی نوزاد خود را وارد کرده تا شما را در اسرع وقت مطلع کند.

 

 ویدئو آموزشی یوگا برای کودکان-Yoga for children

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/2420x556.jpg

 

ورزش از بهترین راه‌ها برای سلامتی‌ بدن است به خصوص اگر در سنین کم این عادت پسندیده انجام شود،سایت وطن دانلود ویدئو آموزشی‌ یوگا برای کودکان را به صورت رایگان برای تمامی خانوادها‌یی که علاقمند هستند فرزندانی ورزشکار و تندرست داشته باشند فراهم کرده است.

ویدئو آموزشی‌ که برای شما فراهم کردیم حرکات کششی و تمرینات سبک که هم جنبه ورزشی و هم جنبه سرگرمی برای بچه ها دارد.

در سنین پائین چون بدن رشد کامل خود را نکرده است عضلات فرم دهی‌ بهتری دارند،این مجموعه که دارای حرکات سبک یوگا و ریلکسیشین است میتواند کمک خوبی‌ از جهت آزادی فکر و ساختار بدنی به کودکان کند.

 

خرید پستی  :

 

خرید این مجموعه ی کامل و بینظیر در قالب 13 دی وی دی

قابل پخش در درستگاه های DVD Player و کامپیوتر  ( به جزء  دی وی دی 13 که کامپیوتری میباشد )

اBaby Einstei به سه زبان  ( انگلیسی - اسپانیایی - فراسنه ) میباشد

قیمت با تخفیف ویژه17800 تومان


 براي خريد روي عكس خريد پستي كليك كنيد
http://vatandownload.com/eshop/tavalod/buy2.gif

 

دانلود رایگان :


 بهترین مجموعه فیلمهای آموزشی برای کودکان 3 ماهه تا 3 ساله Baby Einstein 26 DVD:

دانلود با لینک مستقیم:  بخش اول- بخش دوم- بخش سوم-بخش چهارم-بخش پنجم-بخش ششم-بخش هفتم-بخش هشتم-بخش نهم-بخش دهم-بخش یازدهم-بخش دوازدهم-بخش سیزدهمخش چهاردهم-بخش پانزدهم -بخش شانزدهم
 

 مجموعه آموزشي كودك شما مي تواند بخواند :


دانلود ویدئو آموزشی :قسمت اول -
قسمت دوم -قسمت سوم -قسمت چهارم -قسمت پنجم -قسمت ششم -قسمت هفتم -قسمت هشتم -قسمت نهم

  

قصه های سرگرم کننده کودکان برای آموزش زود هنگام مهارت های حرکتی و رشد هوش کودک:

دانلود ویدئو آموزشی:

دانلود با لینک مستقیم

 مجموعه کتاب صوتی به صورت تعاملی برای افزایش مهارت های فرزندانتان

دانلود نرم افزار:دانلود با لینک مستقیم

 

 نرم افزار دفترچه خاطرات کودک با Baby Diary v2.6

دانلود نرم افزار:دانلود با لینک مستقیم

 

ویدئو آموزشی یوگا برای کودکان-Yoga for children

دانلود با لینک مستقیم: بخش اول - بخش دوم - بخش سوم

 

 



  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود www.vatandownload.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)